Tuesday, August 24, 2010

Που είναι τα κουλουράκια μου;

Βαρκελώνη, 20 Νοεμβρίου 2008
Αγαπητή κατερίνα,
bancorreos.es
Όπως σου είπα χθές το βράδυ ήρθε το "Aviso de llegada" (ελληνιστί - "σου 'ρχεται κουτί ") για το πακέτο με τα κουλουράκια που έστειλες αρχές Οκτώβρη. Το μεσημέρι φεύγω από το γραφείο, περνάω από το σπίτι και ξεπαγώνω τα κεφτεδάκια σε σάλτσα σουπιάς που είχα αγοράσει χθές (plat preparado). Μια και ήλπιζα να δοκιμάσω τουλάχιστο το παστέλι που δεν χαλάει, είπα να μη φάω πολύ (ήταν και κάπως... μα τι σκέφτονται; Ούτε εγώ τέτοιο συνδυασμό, κεφτεδάκια από κιμά με σουπιές;). Φτάνω στο Oficina BanCorreos και δίνω το "Aviso" στον υπάλληλο. Μέχρι να συννενοηθούμε στα ισπανικά γιατί το χαρτί γράφει "Vangelis", ενώ η ταυτότητα "Evangelos" πέρασαν δέκα λεπτά (έλεος! Πολύ "αργοί "). Φεύγει να πάει να φέρει το πακέτο... περιμένω... περιμένω... και περιμένω... άφαντος. Το γραφείο χωρίς aircondition και η ζέστη αφόρητη. Άρχισε να μυρίζει πρώτα το αποσμητικό μου, μετά το απορρυπαντικό των ρούχων (μήπως το παρακάνω; Χμμ..) και μετά ο πίσω μου που δεν ήξερε τι σημαίνει αποσμητικό. Φανερά εκνευρισμένος ο πίσω μου μιλούσε ισπανικά με ξένη προφορά λες και είχε γεννηθεί στον Άρη από Ισπανό πατέρα και εκνευρισμένη μάνα ένα πράμα, τέσπα... δεν του δίνω σημασία! Μετά από μισή ώρα (μισή ώρα;;;; Τ ι στο καλό; Μύρισε τα κουλουράκια και τα δοκίμαζε;) έρχεται και ο υπάλληλος. "Λυπούμαστε αλλά το πακέτο έχει επιστραφεί στην Ελλάδα γιατί έχει περάσει ένας μήνας". "Τ ι ι ι ι ;; Τ ι λες βρε καραγκιόζη;" του λέω στα Ισπανικά... "Χθές ήρθε η ειδοποίηση στο σπίτι μου". "Ναι , αλλά έπρεπε να έρθετε νωρίτερα"... "Ναι , μήπως η ειδοποίηση έπρεπε να είχε έρθει νωρίτερα;". "Δεν ξέρω...". Μετά σου λέει "BanCorreos - του μεχόρ οπθιόν"... ναι που ο πελάτης δεν όπθετε τα δέματα! Τι να κάνω; Έχω και μια πείνα... "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΤΕΛΙ ΜΟΥ;"... "Στην Ελλάδα"... απαντάει ο υπάλληλος και φεύγω... Κοίτα Κατερίνα αν αποφασίσεις να στείλεις ξανά δέμα μη το στείλεις εξπρές, αλλά εκθπρέθ... επίσης τα κουλουράκια αν σου έρθουν ποτέ να τα δωρίσεις σε κάποιον που κάνει διδακτορικό σε βοτανική - ζωολογία... θα έχουν μαζέψει Correo(u)s σ' ανατολή και δύση! Δείγματα δύο μηνών - ένα κεφάλαιο στο διδακτορικό! Γυρνάω στο γραφείο, αφού περνάω από τα Starbucks στη Μaria Cristina να πάρω μια xocolata caliente grande para llevar μπας και καλμάρω την πείνα μου... πάω να μπω μέσα και τσουπ μια πέφτει πάνω μου με τον Cafe Caramel παγωμένο!. Μα παγωμένο καφέ χειμωνιάτικα; Ε μα πες μου τώρα επίτηδες το κάνουν, όχι πες μου; Σε άλλον θα ερχόταν τα κουλουράκια χωρίς πρόβλημα είμαι σίγουρος και δεν θα του ερχόταν και η άλλη με τον καφέ κατά πάνω! Πάω στην τουαλέτα και ευτυχώς βγήκαν οι λεκέδες με τη βοήθεια του προσωπικού στα Starbucks... θέλω τα κουλουράκια και το παστελι μου :-(

No comments:

Post a Comment