Friday, August 27, 2010

Ελλάδα: Ένα μήλο την ημέρα, το ταξίδι κάνει πέρα...

apple.com/retail/fifthavenue
Είμαι και φαν του μήλου, του δαγκωμένου, τι να κάνω; Μαζί με το πρωινό σάντουιτς, τον καφέ Σουμάτρα, το 'βγαζω κι αυτό στο τραπέζι να 'δω κανα e-mail, καμιά είδηση... όπως παλιά την εφημερίδα που δεν αγοράζω πια ή ακόμα παλιότερα, στο λύκειο, την Ιστορία που δεν χώνευα για να μάθω καμιά ημερομηνία. Λοιπόν, τα δαγκωμένα μήλα είναι πανάκριβα... στην Ελλάδα. Φτάνουν μέχρι €983 το κιλό στο είδος MacBook Pro 15'' Core i5 2.53GHz! Για να σε χορτάσει σου λέει, το 'χουν υπολογίσει, θες ακριβώς 2,54 Kg που σημαίνει €2497,00 μαζί με την 3-χρονη Μηλο-προστάτιδα εγγύηση μη στο φάει κανα σκουλήκι και ψάχνεσαι. Που να 'τα βρω; Έχουμε κρίση! Ευτυχώς δεν έχει σαπίσει ακόμα το δικό μου (μωρό ενός χρονού ακόμα) για να το αλλάξω, ωστόσο μ' αρέσει να ψάχνω τιμές για υπολογιστές και αεροπορικά εισιτήρια. Τι βίτσιο, θα μου πείτε, και μάλιστα σε άσχετα είδη! Αμ δε! Δεν είναι καθόλου άσχετα μεταξύ τους.
Ψάχνω που λέτε τιμή για 2,54 Kg μήλα 15'' στην Ελλάδα. Βρίσκομαι μπροστά στο μαγικό νούμερο: €2497,00. Ψάχνω το ίδιο είδος μήλου στη Νέα Υόρκη και βρίσκομαι μπροστά στην τιμή $2556,39 (2013,41)! Καλά φτήνια δεν το λες, βέβαια, αλλά το λες ωραιότατα κατά €483,59 χάσιμο. Απελπισία. Εμ το 'ξερα, δεν το ΄ξερα; Αλλά τόσο πια; Πριν ένα χρόνο αγόρασα το δικό μου 350 φθηνότερα στη Nagoya σε σχέση με την Ελλάδα. Ε έχουν μια αγάπη οι Ιάπωνες με τα μήλα (και τα σούσια, δεν λέω), οπότε μου κάνανε δωράκια... τι πρίζες, τι adaptors για projectors κτλπ... είχαν τα κέφια τους! Αλλά στην Ελλάδα μάλλον κάνουν καλύτερα δώρα. Ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη με τις τιμές που χρεώνουν. Να που κολλάει το βίτσιο με τα εισιτήρια! Ψάχνω για Νέα Υόρκη και βλέπω προσφορά της KLM πριν μια εβδομάδα 460! Κάνω τις πράξεις μου, ναι! Έχω πειστεί, δεν μπορεί! Στην Ελλάδα με την τιμή του laptop σου κάνουν και δώρο ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη! Σου δίνουν επιπλέον μια δωροεπιταγή €(2497,00-2013,41-460)=23,59 να δεις καμιά παράσταση στο Broadway, αν έχεις την υπομονή και περιμένεις με τις ώρες στο tkts στην Times Square. Όχι; Δεν σου κάνουν δώρο το ταξίδι; Εσύ τους το κάνεις; Α ρε συ... βλακεία!
Α όχι, αν θέλω να αγοράσω κάτι, θα πάω και το ταξίδι μου. Το ίδιο θα μου κοστίσει, μη σας πω λιγότερα! Θα έχω δει και tο kάτι tιs μου παραπάνω! Αν είσαι λίγο ψαγμένος σε αυτά, γλιτώνεις το φόρο στη Νέα Υόρκη κρατώντας το διαβατήριό σου κατά την αγορά (περίπου 164, δηλαδή πληρώνεις 1849,41 και βγάζεις και το ξενοδοχείο 2 μέρες!). Στην καλιφόρνια, πάλι, θα σας βγει λίγο ακριβότερο, καθώς οι φόροι αυξάνονται λόγω σεισμού, αλλά τι σας νοιάζει; Μάλλον θα τους γλιτώσετε... με το διαβατήριο.

3 comments:

  1. Σε αυτό θα συμφωνήσω φίλε μου (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΔΑΓΚΩΜΕΝΟ ΜΗΛΟ). Δεν έχουν όμως όλοι φθηνότερες τιμές από Ελλάδα και δεν αναφερόμαστε σέ όλα τα προϊόντα....

    Άντε καλορίζικο το Blog!!!

    flitz speeking

    ReplyDelete
  2. και γιατί να πάρεις σώνει και καλά μήλο υπάρχουν και άλλα φρούτα

    ReplyDelete
  3. Μα όλα τα φρούτα είναι ακριβότερα στην Ελλάδα.

    ReplyDelete