Tuesday, August 24, 2010

Ποιά Pillar;

lumosity.com
Το ξέρω... άνω κάτω το blog από τις ημερομηνίες... σαν σκόρπιες σκέψεις που έρχονται στο μυαλό χωρίς να κοιτάζουν το χρόνο... συγνώμη ζητά άλλη μια νευρική απόληξη που ξύπνησε και πυροβολεί με νευροδιαβιβαστές τη σύναψή της για να μου θυμήσει και τούτο από το 2008. Άλλωστε οι σκέψεις μένουν στο σχετικό του χρόνου...











Βαρκελώνη, 4 Νοέμβρη 2008,

Φτάνω σπίτι και αρχίζω να ετοιμάζω το “pasta et patate”… τσιγαρίζω σε λάδι το κρεμμύδι και τα λουκάνικα Φρανκφούρτης, βάζω τις πατάτες, στη συνέχεια τον άνηθο (πήρα και πολύ, μη μου μείνει…), μετά το νερό, όταν χυλώσουν οι πατάτες βάζω τα μακαρόνια και… super πιάτο! Λίγο τυρί και…
Vodafone.es
Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιν! Μα ποιος είναι; Πριν λίγο μιλούσα με Ηράκλειο για να ξεκαθαρίσω αν χρειάζομαι κύβο λαχανικών ή κοτόπουλου για τα ντολμαδάκια… Βλέπω το τηλέφωνο: 0035… ούτε ελληνικό, ούτε ισπανικό… τι στο καλό; “Ναι, Hello, Hola…” για να πιάσω όλες τις περιπτώσεις… “Hello, eh… hello… eh… I just called this number, I do not know who you are… eh…”… ωχ κάτι μου θυμίζει αυτό σαν τον άλλο που μου έλεγε στο τηλέφωνο ότι πήρε τυχαία να μιλήσει σε κάποιον γιατί δεν αισθανόταν καλά… απαντάω “Who are you?”… “Eh… this phone number used to be mine!”… Τι; Ποιο νούμερο; Μα τι λέει τούτη! Μου εξηγεί ότι έμενε στην Ισπανία κάποιο καιρό και είχε το δικό μου νούμερο. Έφυγε για το Λουξεμβούργο, όπου και μένει τώρα, αλλά όταν επέστρεψε στην Ισπανία τον Αύγουστο διαπίστωσε ότι το τηλέφωνό της με το ισπανικό νούμερο δεν δούλευε πια και από τη Βόϊδιαφον την πληροφόρησαν ότι είχε απενεργοποιηθεί! Αμ δε… προφανώς διαπιστώσαμε και οι δυο ότι δεν τα απενεργοποιούν, απλά τα δίνουν σε άλλους… και να μου λέει ότι έχει γνωστούς στην Ισπανία και θα πρέπει να την ψάχνουν στο δικό μου νούμερο… Pillar! “Are you Pillar?”… “Yes…”… α καλά! Την Κυριακή (της πορείας στην πλατεία Sants με την τραυματία) που μου ζήτησαν την Pillar… και ένα πρωί που μας ξύπνησε μια γυναίκα 10η φορά και ζητούσε την Pillar στις 8 παρά… es muerta, es muerta… να φωνάζω. 'Ελεος άφησέ μας κοπελιά να κοιμηθούμε και μια Κυριακή... για 10η φορά Κυριακή με ξυπνάς για την Pillar... Αλλά… να! Αυτή ζει και βασιλεύει στο… Λουξεμβούργο… μου έδωσε και το καινούριο της ισπανικό νούμερο για να το δίνω σε όποιον τη ζητάει…
Μα αν είναι δυνατόν! Εμ βέβαια, σε ποιόν θα συνέβαινε; Σε εμένα! αυτά που λέτε… κάποια πράγματα δεν αλλάζουν όπου και να ‘μαι… το παλαβό θα έρθει να με βρει… δεν ανησυχώ πια! Τώρα αισθάνομαι ολοκληρωμένος… που βρήκα πώς να το πω… όχι το “soul mate” μου, αλλά το “cell mate” μου… Κάπως έτσι… Es Vodafone… που λέει και η διαφήμιση…

No comments:

Post a Comment